Ziyaretçi Defteri | Hakkımızda | Sohbet Mekanları | İletişim
Anasayfa
7,444

İ’lem eyyühe’l-aziz! Mâsiyetin mahiyetinde, bilhassa devam ederse, küfür tohumu vardır. Çünkü, o mâsiyete devam eden, ülfet peyda eder, sonra ona âşık ve müptelâ olur. Terkine imkân bulamayacak dereceye gelir. Sonra o mâsiyetinin ikaba mûcip olmadığını temenniye başlar. Bu hal böylece devam ettikçe, küfür tohumu yeşillenmeye başlar. En nihayet, gerek ikabı ve gerek dârü’l-ikabı inkâra sebep olur...

 

Okunan Yer: Mesnevi-i Nuriye | Habbe
Açıklayan: Hüseyin Yazıcı

Yorumlar ve Yorum ekle

  • Ziyaretçi (*) - Per, 10/12/2015 - 07:20
    Abimizin çok hoş ve tesirli sohbeti. Daha çok sohbetlerini bekleriz. Tam Risale-i Nur düstürundan hitab ediyor, yani çok güzel Kavl-i Leyin konuşuyor.
    Cevapla
  • ahmet zeki özkan (*) - Pzr, 19/01/2014 - 22:00
    Selam aleyküm Abimizden Allah razı olsun ve sohbetlerin devamını isteriz. slm
    Cevapla
  • aslı (*) - Cum, 10/01/2014 - 22:00
    Allah razı olsun abiden, abiyi dinleyip boyle istifade etmemize vesile olanlardan
    Cevapla
  • yücel ermiş (*) - Pzr, 05/01/2014 - 22:00
    Abimizden Allah razı olsun, yeni sohbetlerini bekleriz
    Cevapla
  • m numan (nur'a müştak) (*) - Cmt, 04/01/2014 - 22:00
    26.dk de imam-ı gazali ve imam-ı bediüzzamanın asırları müvazene ediliyor. o zamanın insanı nafilelerle yarışıyor. bu zamanda farz işlenmiyor vb. bir tabir istimal edildi. Kıyas-ı maal farık kabilinden olabilir. çünkü farz yok ki geçebilsin. onların farzı tam bzimkiler noksan kalıyor. bu sebeble geçmemiz zor. ama içtinab niyeti ise o mevzu haricidir.
    Cevapla
Bu alanın içeriği gizlenecek, genel görünümde yer almayacaktır.

Popüler içerik